Under sommaren har vi begränsad möjlighet att återkoppla på kundservice – ring oss gärna!

Vanliga frågor & svar

Här har vi samlat de vanligaste frågorna vi får från våra härliga kunder. Hittar du inte informationen du söker här går det bra att skicka ett mejl eller ringa oss.

Inför ditt besök

Det går att åka kommunalt till Mörrum, men därifrån är den en rejäl promenad på 3 km.

Vi har gott om parkeringsplatser utanför butiken.

Det går fint att ta med hunden, så länge man håller den kopplad.

Nej, det gör vi tyvärr inte, men det går bra att betala med kort och Swish.

Café

Det serveras matiga mackor, goda bullar och fina hembakade kakor av olika slag. Gott kaffe och kall dricka.

Vi har ett tjugotal sittplatser i vårt orangeri, och fler utomhus.

Garanti och reklamation

Tre dagars bytesrätt mot uppvisat kvitto.

Presentkort

Du kan antingen köpa presentkort direkt i butiken, eller direkt via webbsidan.

De är giltiga 1 år. Om du får ett tillgodokvitto så varar det 1 år.

Sortiment & tjänster

Det kan vi absolut göra, vi erbjuder flera olika tjänster. Du kan läsa om dem här.

Det gör vi tyvärr inte i dagsläget.

Du kan också maila till projekt@ljungsleds.se så hör vi av oss till dig.

Det gör vi gärna. Kontakta oss för att få vidare hjälp.

Du kan antingen ringa eller maila oss, men ännu hellre fylla i formuläret.
Skicka oss ett mail på info@ljungsledsplantskola.se eller ring oss på 0454-50055.

Frakt & leverans

Vi erbjuder hemkörning i mån av tid. Prata med oss när du handlar så ser vi hur vi kan lösa det.